17 again

hejsan svejsan !
idag har det varit grymt varm . såå skönt , äntligen är vintern borta . jag såg i tidningen att det skulle bli 20 + lördag till tisdag , tror jag, men på söndag blir det kallt :-(.
det har varit en ganska mysig dag . jag kom långt i sy-slöjden och har börjat tycka att det är lite roligare (-: , fast våran lärare favoriserar och det är fett irriterande .... men men . efter  sy slöden hade vi friidrott . det var ganska kul , jag slog två rekord i 60 m och längd . i 60 m sprang jag på 9.19 , och i längt 3,30 .
imorgon blir det shopping !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :-D . fan vad jag längtar , jag har världens suuug efter kläder ! jag lotta märta och emelie var i täby idag för att vi skulle ge emelie en pressent , så ag kollade ut lite kläder jag ska köpa ^^. iaf så  fattade hon inget , det var as bra ;-) för vi hade råkat försäga oss några gånger ;-P . vi började med att gå till mc och bjöd henne på en big mac meny och sa att det var hennes födelsedags present , fast a .. det var ju inte det . ( jag tror att hon blev lite chockad när vi sa att det var hennes present ^^ ). den riktiga presenten var att vi skulle gå på bio , kenny starfighter , men vi missade den så märta och lotta gick och beställde biljetter till 17 again , yey . den var skit bra , och är värld att se !
efter filmen var vi skit flummiga och det var knappt några på stationen så vi började bygga lite cheerleading och dansade , vi skämde ut oss totalt för dom som var där . men what ever vi kände inte dom (-:

det har varit en skit rolig dag och det kommer bli lika kul imorgon hoppas jag :-)

/ Jossan

Kommentarer
Postat av: Anonym

Visst skrattde man mkt..

Iallafall jag för jag är ju så flum xP

2009-04-27 @ 20:15:32
Postat av: Johanna

Förra kommentaren varifrån mig.

3:dje gången jag glömmer skiva namn idag x)

2009-04-27 @ 20:16:27
URL: http://thatisjustme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0