är det sommar på andra sidan gatan ?

här hemma är det 20 grader i skuggan så jag sitter i shorts och linne ute i solen och skriver :-)

har ni fått påskägg ? pappa hade lagt ut lappar som jag och alexander sprang och letade efter , haha , det var fett kul ^^. när vi hittat påsk äggen satt vi och åt i pyamas ute på verandan . oscar ringde efter en stund och berättade att han och christopher hade kört stört lopp ner för en bake och så skulle oscar hoppa , men det gick inte så bra . han flög typ fyra meter och ramlade . han fick typ bränn märken och han kanske har brutit armen , stakarn :-/ tur att de åker hem imorgon. men om det hade blivit värre i armen vid fem så skulle de åka in  till sjukhuset .

snart ska jag städa i garaget till habibi, men jag ska ligga och njuta i solen en liten stund till :-)

skriver lite senare

/ Jossan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0