barfota flickan

hejsan :-) .
nu har jag städat buren åt min sötaste kanin habibi som kommer hem idag . ni förstår jag och märta har en kanin tsm så vi har henne varanan månad , praktiskt va :-) ? iallfall så hade vi uppvisning idag i hacksta som jag berättade om tidigare . alla lagen visade upp sina danser sen hade vi ju prova på saker . det var skit kul för det var massa mammor som byggde ^^ . dom var duktiga (Y).

imorse tog jag pappa hugo och alex en promenix ner till österskärs handel för attt handla lite socker och bak saker för jag skulle baka och släja idag på uppvisnignen . det var suuper skönt att  gå ut och gå . solen värmde i ryggen hela vägen dit och sen när vi skulle hem var man tvungen att dra upp byxorna och ta av sig tröjan.

igår kväll kom fredrik hit för vi skulle hoppa trampolin. det hade blivit mörkt så det var skit kul att hoppa. iaf så skulle han göra en bakåt volt , han gjorde en men när han hade gjort volten fick han så myk fart bakåt så han gjorde en volt ner på marken hamnade på ryggen och rullade ner för en liten kulle , ( det är svårt att förklara, det var roligare på riktigt ;-) )

snart ska jag till teatern i en timme för att träna på våran scen. fast först ut och sola i linne och shorts :-).

/ Jossan

Kommentarer
Postat av: veronica

hahahha , stackars fredde x)

men du ? jag fattade inte detdär "det var massa som hade lagt ut pengar så de var tvugna att få tbx dem pengarna" :s

<33

2009-04-04 @ 17:10:54
URL: http://svit.blogg.se/
Postat av: maja

vad smart att ha en kanin tsm ;) <3

2009-04-04 @ 17:52:58
URL: http://maajjjas.blogg.se/
Postat av: Johanna

Cool blogg :P

2009-04-05 @ 21:38:00
URL: http://www.thatisjustme.blogg.se.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0