Happy or sad ? Bad or Good ?

hej igen . det här blir nog ett snabbt inlägg för vi ska snart iväg på middag hos farmor och farfar :-).
Dålig nyhet:
jag kan ju börja med att säga att alexander ramlade och slog sig i huvet igen . han hade åkt baklänges på nån liten bil som man sitter på och puttar på med benen så att den åker frammåt . och vi har sten plattor så han ramlade på stenplattorna och fick tre små sår i huvet .
Bra nyhet:
hugo hoppade trampolin för första gången , han skrattade as myk :-D . pappa tog lite bilder som jag lägger in imorgon.
jag städade garaget och ni anar inte vilken skilnad det blev , man blir så glad när man har lyckats :-) . innan jag städade åkte vi till växthusaffären och köpte lite frön som vi ska plantera i växthuset och så köpte vi glass såklart .
jag har inte så myk mer att skriva  , jag gör inte så myk på loven , utom att chilla ;-)

juste  , vill ni att jag ska ha fråge stund ? ni får börja skriva frågor till mig :-)
/ Jossan

Kommentarer
Postat av: Andrea

Vad kul att Hugo hoppade studsmatta :-D <3

2009-04-12 @ 09:58:25
URL: http://nittiofemman.blogg.se/
Postat av: sara

vad gulligt att Hugo hoppade trampolin :)

2009-04-15 @ 16:32:32
URL: http://sarasara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0