i can dance baby , yeah!

tjo bree ;-).
har precis kommit hem från en 'tränings dag' med lotta märta och natta TÅ och emelie O. vi var i sporthallen eller ishalen sen kl tolv till halv fem. vi tränade på pogramet vi ska ha i teatern ( vi har två pgr ). det är såhär att vi ska spela in en scen via en övervaknings kamera i alcea huset som vi sedan ska visa upp på teatern på en stor skärm. iaf så gick det PISS OCH PANNKAKOR rent utsagt , allt var otajmat och vi kunde inga positioner och bla bla bla. men efter lite lunch tkr jag att allt gick bättre . men emelie fick typ ont i huvet så hon gick hem .. så jag vet inte om hon kommer vara med imorgon och spela in för hon kan ju ingenting samma sak med melissa :-(. men vi får väll se.
efter en stund hade elias och hans kompisar ( elias är märtas storabror , han är 20) kollat in vad vi gjorde, ( de var där fär att de har trampolin grupper som de tränar ) så de skulle bygga .... och ni kan ju ana hur de gick . en räknade på spanska och en räknade typ inget alls och den siste räknade typ alltid till tre på engelska. iaf så så skulle de kreidla , eller hur det stavas . ( man slänger upp personen i luften och tar emot den ) men de kom inte ens upp i vanlig dubbel-bais ( när toppen står på basernas händer i axel höjd ) så det gick inte så bra ...

efter vi hade varit i ishallen så gick lotta och natta till berga gården för att de skulle träna på deras scener och märta och jag skulle inte dit förän vid åtta så vi tog det chill och tog tåget hem till mig . märta köpte cocacola och remmar i kiorren i ishallen och i dem remmarna var det hål så vi använde dem som sugrör ^^. där hemma träffade vi min lillebror som var typ as ivrig för han ville leka -.- så vi hoppade lite trampolin med honom och sen åt vi och så åkte vi till teatern.

på teatern skulle vi göra värsta hip hop dansen , as svårt för man skulle använda så myk höfter och rumpa och värkligen göra värsta moovsen . men det var grymt kul . killarna dansade ju också ^^

jag är ledsen för att det inte har varit så myk bild uppdateringar , men jag har knappt haft nån tid till att kunna ta foton , men jag har några st på g :-) .

/ Jossan

Kommentarer
Postat av: Ella

Hehe, cheerleading-språk or what? (x

2009-04-06 @ 10:23:28
URL: http://ellea.blogg.se/
Postat av: Ella

Sv: Tackartackar ;D

2009-04-06 @ 14:03:13
URL: http://ellea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0