John Broman vs Halva Bergaskolan

hej igen !
förlåt för att jag inte har skrivit på en vecka .. det har varit jätte mycket i skolan och hemma så jag har inte hunnit :-(.
men jag ser på statistiken att folk har ledsnat , jag ska börja skriva igen , jag lovar . men nu ska jag skriva lite eller sumera om några dagar .
Måndag
på måndagen hade vi stenhård träning och tränarna var sura. det var jobbigt , det är aldrig kul när tränarna är sura . allting blir ju mycket värre .. men det var en helt vanlig skol dag .
Tisdag
efter en låång paus från ridningen kan jag ju säga att det är ganska kul att vara tillbaks . det roliga var att vi red barbacka . alltså utan sadel . det var jätte kul , man kumpade fram på hästens rygg . men den tråkiga var att faxi ska lägga ner , alla hästar är till salu , man vill nästan börja gråta :'-( .
Onsdag
den här dagen går inte att beskriva .
allt började med att acke fyllde år :-D . vi grattade honom och allt . men efter lunchen hade vi bild med Anna Martis ( ackes mentor ) . hon berättade ett det var strul mellan acke och john broman . så hon var rädd att det skulle ha hänt nått mellan dom . acke och martin kom inte på ett bra tag . tillslut kom martin in i salen och berättade att de hade träffat john i centrum med hans ' backare' . de hade typ slagit acke i magen och acke trodde att hans axel hade gått ur led , men det var inte så . acke stog ute vid skåpen och ville inte gå in i salen så anna gick ut till honom och hämtade honom , så kom ackes föräldrar . acke berättade allt som hade hänt och anna tyckte att de skulle polisanmäla honom . jag vet inte om dom har gjort det än , men anyway så fick niclas i nian reda på det och ja ... 250 pers mot john blev det .. men det blev ingen fight . niclas talade bara om för honom att de han gjorde var fel , och han sa till hans ' backare' att han typ hade slagits mot en kille som var tre år yngre än john och tyckte de var fega , så det är inte på hans sida längre ( så som jag uppfattade det ) ochjag tror inte att han kommer ge sig på acke och martin efter det här.
efter bilden hade vi engelska men det blev bara ett förhör för vi snackade om vad som hade hänt . anna-karin våran lärare kan bli lite sur ibland ... så hon kom in med bestämda steg och berättade först att det hade varit bråk borta vid söra och där hade det varit 150 pers eller nått sånt sa hon , och hon var ganska bestämd och ville inte att vi skulle lägga oss i andras bråk/gräl. engelskan blev ja , john broman snack + söra.
jag tyckte synd om acke för det var ju hans födelsedag liksom . iaf så gick vi ut och träffade bla linus och oliver . oliver var ganska stressad för han var jagad av polisen för att ha 'skoj' slagit tobbe , idrottsläraren , men jag tror inte det var så myk på skoj för att tobbe värkade ju ha polisanmält det .. så jag vet inte .
efter en ganska händelserik dag så skulle jag linn och jojo göra ett no prov som vi hade missat för vi var inte där , ( det var ett grupp prov ). vi skrev åtta sidor ,så vi är ganska stolta (-: . och om vi skrev fel blir jag förbannad..

skönt med en avslutad skoldag och äntligen SKUM :-D :-D .
jag och oscar kom dit vid sex och spelade pingis med john ( inte john broman ) och nåra andra . oscar och john hade köpt glass till acke i födelsedags present . ett glass packet . så när han kom sjöng alla och käkade glass :-)
det var skit kul att träffa alla olika människor , bla en ny tjej , emelie :-)
dagen avsludades med att jag,john,sabina och oscar gick till statoil för att jag och oscar skulle köpa smör och möta pappa och dom bor åt samma håll så vi tog sälskap ^^
Torsdag
Det har inte hänt så myk idag . en vanlig skoldag .
jag cyklade hem och tog sälskap med andrea , så vi bestämde att vi kunde göra nått en liten stund :-) . vi var inne på hamsterpaj och körde bubble trubel , skit kul :-D . tillslut kom hanna och ella och vi började ringa heta linjen :-P. det var en gubbe som var 72 som ba : jag vill knulla dig , jag vill ha din fitta , typ . skit äcklig . och så var det några andra som bus ringde och vi bus ringde också så det var ju lite kul ^^. efter typ en kvart stängs det ju ner och vi försökte ringa men vi kom inte fram så vi kollade på youtube på den nya beriodalbanan insane som verkar skit kul som jag tänker åka i sommar :-).
jag såg inte allt för jag var tvungen att cykla hem och äta innan träningen .

på träningen så gick det jätte bra :-) . vi har ett nytt pgrm som vi ska ha till sm . längtar så :-D.

jag ska börja lägga in bilder, har endel på lager :-)

/ Jossan

Kommentarer
Postat av: Andrea

nice vecka jossan :D <3

2009-04-24 @ 08:41:54
URL: http://nittiofemman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0