inte ett moln så långt ögat kan nå , inte en droppe regn på flera dar

tjena mitt bena . nu sitter jag i pyamas och äter flingor och yougurt och snart är makorna klara.
jag vill värkligen säga förlåt för att jag inte har uppdaterat , men det är as mycket teater så man hinner typ aldrig :'-(
men jag skrev inte vad som hände igår och därför ska jag skriva om vad som hände igår :-)
Torsdag
igår så hade jag teater från elva till fem . vi körde genomdrag . det var ganska kul , det enda som är jobbigt det är att vänta ... man väntar och väntar och till slut är det ens tur :-).de roligaste scenerna är typ när johan är ute . han är GRYYM. och sen när vi gör twist dansen , den är fett rolig :-)  och efter teatern är man jätte trött verkligen , så jag lunkade hem i min långsamma takt. mamma pappa och små brorsorna hade varit på tekniska museet . så jag trodde att jag skulle få vara själv en stund . men jag träffade dom på vägen med bilen så jag fick stjuss de sissta femtio m ^^. efter middan kom farfar och köpte tulpaner , yey 4 st kvar att sälja sen är det över :-D. jag säljer tulpaner till laget för att vi ska tävla i USA 2012 , så vi samlar in pengar :-). jag vet att det är ganska långt kvar , men det är ganska myk pengar men det är ganska myk pengar som behövs. vi åt en gröt middag sen . pappa berättade att han hade lämnat in min cykel :-D . jag är ett klant achel och tappade bort nycklarna till den så då lämnade han in den och då tog de bort det gamla låset och satte dit ett nytt :-) så mamma och jag åkte och hämtade den och handlade på willys. när vi kom hem så var det adam och eva asså stora . så då kollade vi på den coh åt chips med dipp.
Fredag
det har inte hunnit hända så myk än , men pappa och jag ska kanske åka till arninge och köpa ny katt mat för att hon är jätte alergis mot typ all katt mat från ica :-P . hon fårexem och utsalg i ansiktet :-( . så vi ska köpa riktig mat till henne . sen ska vi ta en cykel tur , mer vet jag inte , kanske förplantera lite i växt huset ? :-)

skriver lite senare

/ Jossan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0