' life is like a box of chocklates .. you never know what you're gonna get '

hejsvej.  överskriften kommer från forest gump , en utav mina favorit filmer , så sorlig och bra :-). och överskriften stämmer fasktiskt , man vet aldrig vad som kommer hända i livet ..
vet ni ? jag är så sjukt trött på att 'leta' efter en kille . jag orkar inte , han får komma när han kommer . men när man ser typ en kompis och hennes pojkvän tsm så blir man typ helt desperat och måste hitta nån . skit samma what ever . ¨jag ska värkligen hitta nån som jag inte kan släppa taget om , någon jag värkligen älskar :-).

iaf så ska jag ella och andrea sova över idag , yey :-D , var nån stans vet jag inte.. men vi kommer säkert komma överens om något bra ställe att sova på ! och under hela påsklovet är min brorsa i fjällen med några kompisar ,sååå skönt . ( ta inte illa upp oscar ) men asså det är så skönt att vara ifrån varandra ett tag . jag är helt ensam nu. det är ännu skönare , alex är på dagis , mamma och pappa tog en prommis ner till ica med hugo , så det är bara jag som är hemma . äntligen helt tyst liksom. jag vet inte vad jag ska hitta på , typ gosa med katten ? :-S

jag har bestämt mig för att ha ett helt inlägg med bara bilder nästa gång jag skriver :-D

/ Jossan

Kommentarer
Postat av: sara

jag älskar forrest gump! :)

2009-04-12 @ 18:51:14
URL: http://sarasara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0