musiken gör så att man känner känslor

hej på er . jag vet att jag har varit ganska dålig på att uppdatera , förlåt. iaf så ja ,
 musiken ger mig känslor . det är så skumt , jag lyssnar på welcome to the jungel med Guns N' Roses . jag blir så glad utav den . vet inte varför :-P jag vet att det är liksom rock , men min storebror lyssnar på rock klassiker heela tiden , dygnet runt och så hör man från hans rum och då så blir det automatiskt att man börjar lyssna på rock och hård rock . men jag lyssnar mest på snook :-) en hård rocks låt som jag brukar lyssna på är Psychsocial med slipknot. jag vet jag är lite weard , men bara för att jag lyssnar på sån musik betyder det inte att jag är emo eller värsta punkaren. jag är fortfarande jossan.
skit samma , nu ska jag skriva om lite annat än onödig information. igår så sov jag över med ella och andrea.  vi hade suuper mys och låg och pratade som vanligt om våra värkligen as knäppa tankar  :-D vi såg på mindre än halv forrest gump , men vi kom så lång så att vi hann se Bubba dö :'-(. vi gick och la oss typ halv två ? och imorse var vi tvugna att gå upp tidigt för att jag skulle på teater 11 -.-. vi gjorde en ny dans som var SKIT ROLIG , värsta twist dansen . för mig slutatde teatern ett nånting ? så då gick jag hem och hade jätte tråkigt . först ringde jag ella och andrea och frågade om vi kunde göra nått , men dem skulle vara med sofia , då ringde jag fredrik och han skulle till täby och sisst men inte minst ringde jag märta som var på väg till hennes pappa . men efter tio minuters depp kom jag på att jag kunde ringa lotta som fortfarande var på teatern . vi bestämde att vi skulle gå till donkeli-dojan och äta. vi var as hungriga så vi köpte en stog pomfritt en stor läsk och 5 cheesburgare , hehe . vi åts upp allt . sen gick vi och köpte tuggummi sen drog jag hem , och nu sitter jag här och lyssnar på musik på mobilen för ljudet på datan är paj -.-'

pappa har min kamera så jag ska lägga över alla bilder när han kommer hem och då ska jag ha de där innlägget ´med bara bilder som jag lovat :-D

/ Jossan

Kommentarer
Postat av: Andrea

SV: Tack så mycket :-) <3

2009-04-07 @ 19:31:43
URL: http://nittiofemman.blogg.se/
Postat av: Ella

tjoockisar (x haha, nerå. smaalisar menar jag ;D <3

2009-04-08 @ 13:14:18
URL: http://ellea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0