nått man tydligen måste prova

Höger- eller vänsterhänt: Höger
Humör just nu: Trött
Favoritgodis: Oj , den var svår . typ bubblizar :-)
Är det nåt du absolut inte äter: Marsipan . blääääää
Kläder just nu: Stor sverige tröja ^^
Musik just nu: Eminems nya låt 'we made you'
Vad sa du senast: Jag trodde du pratade med mig :-P
Sommarplaner: Kroatien & gotland är de största planerna (-:
Fisk eller badkruka: Badkruka för det mesta x)
Saft eller alkohol: Saft
Hur många kuddar sover du med: 2 st
Favoritväder: Alla väder typ utom slask såklart , haaaaaaaaatar slask
Om du var fast på en öde ö, 3 saker att ta med: oj
Morgon- eller nattmänniska: Båda två
Sparare eller slösare: Slösare , men nu sparar jag x)
Bästa film: Forrest Gump , Happy Feet ,
Tror på liv på andra planeter: Nej x)
Har du några homosexuella vänner: Ja
Tror du på mirakel: Jag vill att mirakel ska hända , men händer sällan :-]
Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid: Ja
Ser du på kärleken som ett misstag: Nej
Hur många barn vill du ha när du blir stor: Vet inte , just nu vill jag inte ha något för man har så många syskon , kanske 1-3 :-)
Bio eller promenad: Beror på humöret , annars båda
Är du kittlig: JA !
Snarkar du? Jag tror inte det :-]
Stjärntecken? Fisk
Rädd för insekter? Nej , eller jo om nån stoppar dom innanför kläderna :-P
Äckligaste insekten: Kackelackor
Största svaghet: Ingen aning
Det här är jag bra på:
Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja? typ att kunna flyga , haha x)
Vad vill du jobba som? Delfin skötare på kolmorden , nej , jag vet faktiskt inte.
Chips, morötter eller godis? Morötter :-]
Pizza eller hamburgare?  Mc:s handburgare
Skriver du dagbok? Nej , ibland på sommarloven för då händer det så myk , men jag bloggar ist , myk roligare ;-)
Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig? Jag vill pierca mig i naveln , men ska vänta för man få inte ha nått sånt på cheerleadingen
Stökigt eller välstädat i ditt rum? Stöökigt, men försöker att hålla det rent
Gungar du på stolen? Jag är beroende :-]
Skulle du någonsin få för dig att hoppa bungy-jump? Jaa , säkert :-P
Vilken hand håller du gaffeln i? Vänster
Är du rädd för blod? Nej
Saltar du på maten? Kan hända (-:
Gillar du att sjunga? Ja , när jag duschar , men då kmr det bara x] 
Anser du att du är stark? Nej , värkligen inte :-P
Brukar du sola? Ja
Vad gör du om du får hicka? Dricker vatten upp och ner , det funkar :-)
Röker du? Nej
Snusar du? Nej
Använder du knark? Nej
Kaffe eller te? Te
Har du en besatthet? Inte vad jag kan komma på :-)

Kommentarer
Postat av: Andrea

SV: Vad kul, då kan vi ha likadana :-D <3

2009-04-12 @ 10:00:35
URL: http://nittiofemman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0