skum skummar över


tjabba :-)


nu har jag precis käkat mellis och ska på ridning om 50 min .  ingen är hemma för tillfället . gryymt skönt . helt tyst.
idag efter matten var jag as trött. det hade varit en sån lugn lektion , så jag trodde typ kl var två fast hon var typ halv ett :-).
den här dagen har varit bra . det har gått bra i skolan osv . det enda som var dåligt var att jag hittade en dubbel lott i en låda på min rum och jag var ju bara tvungen att lämna in den och få en ny . så jag gjorde det och då vann jag femtio spänn igen och så köpte jag en ny men vann nada :-( men det var kul att skrapa iaf :-)j


imorgon är det SKUM :-D . jag ska dit med martin och gustav tror jag , dom sa att de skulle dit .. annars går jag dit med brorsan och hänger med honom , eller hans kompisar (a) ^^ . det enda som är dåligt med skum är att det är full proppat .. och det kommer bara mer och mer folk dit . men jag förstår dom , det är så sjukt kul där (-:
här är lite bilder från en sommrig dag i april och från teatern




/ Jossan


Kommentarer
Postat av: Anonym

GAAAAAAAAAAH, vilken gullig på dig, alexander & hugo :D:D:D:D

ih, jag dör 8)

<3

2009-04-28 @ 21:18:35
Postat av: veronic

GAAAAAAAAAAAH, vilken gullig bild på dig, alexander & hugo :D:D:D:D

ih, jag dör 8>

<3

2009-04-28 @ 21:19:05
Postat av: veronica

GAAAAAAAAAAAH, vilken gullig bild på dig, alexander & hugo :D:D:D:D

ih, jag dör 8>

<3

2009-04-28 @ 21:19:29
URL: http://svit.blogg.se/
Postat av: veronica

jävla piss skit vad det ska krångla med kommentarerna, då -.-

amen, du hajar?

<3

2009-04-28 @ 21:20:30
URL: http://svit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0