slappdag utan dator :-)

hej på er !
jag har precis kommit hem från tulpan försäljning . två buketer kvar , såå drygt. men mamma ska köpa en så egentligen har jag bara en kvar .

den här dagen har varit verkligen slappig , jag har typ bara legat och solat och hoppat trampolin. det är så skönt att ta det lungt . jag tog ut habibi idag också , hon hoppade omkring på gräsmattan och var jätte glad . snart är det mat och sen ska jag och pappa cykla för att köpa glass :-)

jag har inte så myk mer att skriva om , helt enkelt en slapp dag.

/ Jossan

Kommentarer
Postat av: Ella

Hehe, vi har börjat spela lite spore igen :D

2009-04-11 @ 00:08:34
URL: http://ellea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0