trött sur och irriterad , kan det bli bättre ?

idag gick jag upp 11 . så segt -.- , jag hatar att vakna sent för då går dagen myk fortare . men jag har ju en anlednig varför jag gick upp så sent. vi åkte ju med oscar till akuten igår för ja , han kunde inte röra armen . vi kom dit kvart över sex på eftermiddagen och var där till kl ett i morse . roligt va ? så vi var där i 7 h och 45 min. de skulle bara kolla honomoch röntka och de tar nästan åtta timmar liksom ? men´det tar ju typ alltid lång tid om man pker dit + att det var bara en doktor där. men det var massa gammla tanter där som kom in . en tant låg och skakade , stackarn :-/. men vi fick oscars diagnos efter en lång väntan . och han hade inte brutit armen . det var nått brosk som hade gått sönder . ( fråga mig inte vad det är )
men när vi kom hem så gick vi ju och la oss såklart .

idag är jag trött och irriterad + att det bara blir kallare . mamma och jag skulle ha tagit en cykeltur runt ss-stad. men jag vet inte om det blir så . det blir nog bara städning och plocka undan här hemma . men på ett sett ser jag fram emot det , för det är ganska stökigt i mitt rum , jag kan ta före och efter bilder så får ni se :-)

annars är statusen ganska låg med resten av familjen. mamma + hugo är sjuka och oscar har ont och är trött . han blir så arg när han är trött o.O alexander är arg och smäller i dörrar för att det har hänt nått med hans bild som han har ritat .... han har kommit in i trotts åldern.

nu kommer min snoriga lillebror hugo och vill leka . så jag skriver senare :-)

/ Jossan

Kommentarer
Postat av: Ella

Ja, vi har iaf ganska fint väder här :D Och just det, samtalet avbröts idag när vi snackade och sen gick det inte att ringa igen (x weard <3

2009-04-13 @ 17:07:23
URL: http://ellea.blogg.se/
Postat av: ebba

vad fin din design är !! :) <3

2009-04-13 @ 20:40:02
URL: http://ssverke.blogg.se/
Postat av: sofiasvedberg

frågestund! fråga på ;)

2009-04-14 @ 15:38:42
URL: http://swedburg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0