Sova över bilder

 

god morgon :-). förlåt för de sega uppdateringarna och så.. jag hann inte igår . när jag kom hem var jag tvungen att passa min lillebror och när mamma sen kom hem var det bara att göra sig iordning och åka på träning . juste , jag tappade mina nycklar igår men hittade dom sen överkörda av en bil , så den där runda grejen som nycklarna sitter på ( jag har glömt bort vad det heter ) var heeelt kvadad . pappa kom med sin cykel för han skulle ge mig min extra nyckel , och jag hittade precis när han kom  ;-P. så cyklade vi hem och jag var ganska sugen på att åka till stallet och det var han med , så vi tog bilen och hälsade på dom .
faxi ridskola ska ju läggas ner , och alla hästar är tillsalu , så jag är lite depp , det kanske låter as fånigt men det är faktiskt jobbigt för man kommer hästarna så nära ...

idag ska jag rida och ser fett myk fram emot det :-). och det är bara 6 träningar kvar på cheerleadingen , sen är det sm :-D
 här är lite bilder från när jag ella och andrea sov  över :-)
bild ett , min lillebror framför spegeln
bild två , frusna bär till frukost
bild tre , ägg till frukost
bild fyra , ella för nått konstigt ^^
bild fem , andrea poasar framför kameran ;-)
och bilderna här nedanför är lite kläder jag köpte med ella och andrea i täby (-:



/ Jossan


Kommentarer
Postat av: ebba

fina bilder :D <3

2009-04-28 @ 15:42:07
URL: http://ssverke.blogg.se/
Postat av: Andrea

fina outifts ;D <3

2009-04-28 @ 15:54:07
URL: http://nittiofemman.blogg.se/
Postat av: Lotta

IIIIHHHHH du e såååå söt i det där randiga linnet jossan ! i dom andra kläderna oxå ofc :*

2009-04-28 @ 18:13:56
URL: http://lottasdagar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0