pannkakor med sylt på lägger jag sexigt fram på ditt fat

hej på er ! nu sitter jag ella och andrea i bädd soffan och spelar tv spel .  jag är ganska trött , jag blir det lätt när jag sitter vid datan eller tv:n .
imorse hade jag satt alarmet på nio för halv elva skulle vi ha fys . men jag vaknade kvart över sxe och låg och halv sov till kvart i nio . så typiskt att vaknar tidigt på helgen. jag gick upp och åt frukost med oscar och hans kompis christopher och dom snackade om nån zombi skräck film som lät ganska äcklig :-S.
 på fysen sprang vi först 800 m i uppvärming och så sprang vi upp och ned för hacksta backen några gånger . sissta gången var vi så trötta och vi orkade inte gå , så vi rullade ^^ . och märta kom på att man kunde göra kullebyttor , man får värdens fart , det är sjukt , nästa gång du är vid hacksta baken , prova göra fyra kullebyttor på rad , man kan inte stanna dom , det går sjukt fort :-P . och det var varmt ute så endel hade shorts och t-shirt .

när jag kom hem så hade oscar gjort pannkakor. jag åt bara två för jag ville ner och duscha , för jag var varm och svettig ..
mamma var jätte trött så jag tog hand om hugo i typ en timme .
sen gick jag ner och gjorde mig iorning för jag ella och adrea skulle till täby :-D. 
jag skriver bara de jag köpte för jag är ganska trött
men jag köpte en t-shirt från gina 99:-, ett linne från åhlens 149:- , en kjol från HM 99 :-, två linnen från gina , 99 kr st , linne från hm 99 :-, bh 129 :- HM , trosor HM tre pack som jag inte minns vad de kostade :-) , och till sist en sport bh 129 typ :-

bilder kmr im

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0