yesterday was real shit.

hej på er ! förlåt för att jag inte skrev igår , jag hann inte .
först var jag med ella och andrea och pluggade på franska glosorna och så var jag tvungen att äta och sen så var det skum. sen så hände det massa saker som jag inte vill prata om :-/.
annars var dagen igår ganska bra :-). juste , jag ella och andrea ska på grönan på lördag :-D . pappa skulle på möte och då fick han åkband och inträde.
idag så blir det nog en ganska kort dag för fördjupningen var instäld så alla som har sy slöjd fick sovmorgon till fem i nio för då så ska vi kolla på snador/ida , det ska bli jätte kul :-D. specielt att se dom man känner ;-) amen iaf så ska vi se på den och sen är det lunch och så är det bara två lektioner kvar :-).

ikväll så är det ju valborg , eller idag är det valborg. martin,adde,john,simon ska vara här , så jag kommer vara omvandlad utav killar + mina tre andra brorsor -.-. men det ska bli kul iaf :-).

nu måste jag stänga av

/ Jossan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0