Allaktivitetsdag - sug min kuk

Ledsen för att jag inte laddade över några bilder igår , men jag hann inte . Jag duschade och sen låg jag och pratade i tele halva natten tills min mobil dog . Sen vaknade jag idag och trodde att kl var åtta ( varför vet jag inte ) , så jag sprang upp för att sätta på mobilen , och då var kl sex .. Så jag somnade om i en halvtimme. Asså jag undrar värkligen varför det är så skönt att somna om på just vardagar ?! Fast det kanske är för att man går upp så tidigt .

What ever . Idag är det allaktivitets dagen . Jag är totalt off på sånnahär övnings saker . Jag är inte road . Men man vet ju aldrig vad som kommer att hända . Vi får inte ens ha en kompis . En från varje klass ( 6-9 ). Roligt va ?
Aja , dagen kommer nog gå ganska fort , och sen behöver man ju inte göra det nått mer. Fast egentligen skulle jag nog sitta och skriva hellre än att göra det här . Men vi får se vad jag har för inställning sen när jag kommer hem ;)

Nu ska jag gå och äta frukost , och jag lovar er , jag ska ladda upp dagens outfit på gårdagens och idag . Plus andra bilder . Håll ut dom kommer efter skolan !

Lotta,Märta och jag vid Bergaskolan . Typ helt saajko på bilden (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0