Bara jag som är pressad inför skolfotot ?

På torsdag ska vi ta skolfoto ! Jag har ingen aning om vad jag ska ha på mig. Jag måste köpa nått nytt , men jag vet inte vad ... Jag har blivit kär i en tröja , och om jag köpter den har jag inte råd med att köpa nått annat till fotot , i'm so dead .
Fast jag har ju lite tid till att tänka .. Plus att jag ska få 300 kr (: , jag ska spara 100 och ge resten till cheer kassan ( vi skulle lämna in 500 kr under lovet till en ny matta ). Vi får se.

Snart är jag ensam hemma , yes ! Eller typ .. Mamma och pappa åker och städar på Alex och Hugos dagis ( dom har typ olika städ veckor) , Oscar är inne i stan , och små brorsorna sover .
Hur nice kan det bli på en skala ett till tio ?



Kommentarer
Postat av: JoJo

jag fattar vad du menar. Har samma problem.

2009-08-21 @ 21:50:50
Postat av: veronica

var det inte en sån som maja hade idag? ;o

<3

2009-08-21 @ 22:16:00
URL: http://svit.blogg.se/
Postat av: ALICIA

Hej! På min blogg skriver jag om massor med shopping & tips. Du får supergärna ta en titt.



Hoppas det är OK att jag lämnar en kommentar!



puss / alicia

BREEZY.SE

2009-08-22 @ 00:49:27
URL: http://breezy.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0