Foto modeller nr.1

Nu har Ella,Andrea och Fredrik gått hem . Vi hade sjukans roligt idag efter skolan måste jag säga !
Från början:
När vi var klara med alla uppgifter (eller hur man nu ska kalla det ) så skulle vi träffas i vårat hemklass kvart i ett för att Mari ( våran lärare ) skulle säga nått . Vi väntade typ as länge och tillslut så pallade vi inte sitta där inne och vänta så vi började åka på linbanan . Vi försökte komma på så många som möjligt på den , eller typ ;) . Jag var värkligen övertrött så det var as kul, för man blir så flummig och skrattar as myk . Så vi åkte på linabanan och skrattade jätte myk . Och när kl var typ fem i ett så gick vi . Vi trodde att Mari hade gått så vi gick till gården. Vi hann knappt sätta oss innan Mari kom och ville att vi skulle samlas. Vi var typ 15 pers kvar och då kändes det ju onödigt att samlas . Men inte enligt Mari tydligen , så hon lacka ur och blev as sur . Vad ska man göra i den situationen liksom ?! Så vi fick snällt följa med henne . Hon sa endå inget nödvändigt, och jag var också trött så jag la mig ner på golvet ( alla satt på sånnahär bänkar man brukar ha i gympa salen ) och efter ett tag så började endel joina , hehe . Vi låg och krälade på golvet medans Mari prata . Jag vet , omoget , men hon pratade om ingenting seriöst ..

Efter skolan när man var typ as svettig och äcklig så skulle vi gå till bussen. Och såklart så är det proppfullt på busshållsplatsen . Tur nog så kom Nattas snälla mamma förbi med deras mini buss och undrade om vi skulle till centrum och erbjöd stjuss. Man kan ju inte tacka nej till nått sånt , hehe . Så Ella,Andrea,Fredrik,Hanna,Lotta och jag fick stjuss till centrum . Vi var as törstiga så vi gick och köpte cola på pressbyron . Det svalkade så skönt när man drack .

Iallfall så tog vi tåget till Tuna , alltså Ella,Fredrik,Andrea och jag . Vi pallade inte gå av vid tuna , så vi åkte ända ner till Österskär . Såklart så hoppar en jätte stor klass på tåget ( jobbigt ). Vi sitter och flummar och skrattar jätte myk , och när jag ska dricka så smäller Fredrik upp colan i mitt fejs så jag blev alldeles bölt . Alla kollar såklart för jag satt och skälde ut Fredrik , på skoj och seriöst . E och A var på min sida så när vi sen gick av vid tuna försökte vi blöta ner honom också .
Fredrik tog sin festis dricka och hälde på mig , så mitt hår är alldeles klippigt och ser fettigt ut nu.

Sen gick vi hem till mig och åt mellis . Det var en riktigt lyckad dag , efter skolan ;) ! Men på slutet när Ella och Andrea gick så sa jag att Fredde också fick gå för jag var ganska trött , vi har typ skrikit as myk idag ;D.


1. Leker fotomodeller
2. Söt bild på Andrea (:
3 och 4. Sjukt roliga bilder , men jag förminskade för annars kanske det blir för pinsamt ;D
Dom har kuddkrig i min säng iaf
5. Fredde hade hoppat på mig typ, lite cp ställnig (;
6. Foto modeller next ? (:
7. Fredrik kan vara sjuukt jobbig ibland ;), btw stackars Ella !

Jag har egentligen jätte myk att skriva om , men det blir så långt , nu ska jag ladda upp bilder på vad jag köpte häromdagen !


Kommentarer
Postat av: Jojo

Stackars Ella!

2009-08-25 @ 20:52:50
URL: http://thatisjustme.blogg.se/
Postat av: Ella

Haha, jag börjar nästan småskratta lite för mig själv här vid datan... ;) <3

2009-08-25 @ 20:59:50
URL: http://ellea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0