Det rengar över Stockholm.

Jag vet att jag inte har uppdaterat lika myk idag eller igår . Förlåt ,men jag är värkligen inte på humör .
Jag sitter här och ska snart upp och göra varm O'boy , jag fick bara i mig en macka här hemma för vi har typ ingen lunch och pappa köpte ingen mat , ibland älskar man värkligen sina föräldrar.

Nu går jag upp och värmer på mjölken sen ska jag kanske kolla på film eller nått , vi får se .  Jag vet inte vad vi har här hemma jag kollar typ aldrig på film .


hittade den här bilden på min lillebror när vi var i Kroatien , han ser helt borta ut x)

/J

Kommentarer
Postat av: Ella

Hehe, visst börjar man digga varm oboy lätt? :D <3

2009-08-11 @ 20:00:48
URL: http://ellea.blogg.se/
Postat av: Emelie O

så sööt!

2009-08-11 @ 23:01:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0