'Doktor Daniel'

Nu är jag hemma från att ha varit hos doktor Daniel .

 Ni vet mina såklallade 'finnar' ? Eller som det egentligen heter , svinkoppor. Jag har inte blivit av med dom , så jag fick lite damp igår , för jag trodde att det var nått annat , typ ringorm , eller nått . Och då får man stora ärr , efter att man har har haft det , eller man blir liksom 'vit' där man har haft det . Så pappa ringde doktorn imorse och fick en tid halv tio .

Doktorn sa att det hade varit svinkoppor och att det nu bara var en 'irritation' nu, så svinkoppoarna var borta . Nu är det typ som lite exem. Så jag fick en ny salva som ska ta bort det ! Yey !

Nu ska jag gå och göra mig iordning och städa ! Mitt rum skriker ' Hej kom och hjälp mig', heheh, så jag måste gå nu ;) .

  Ella och Andrea kommer hit snart , vi ska ha spa dag , frächa till sig lite inför skolan u know ;) .

Bilder kommer sen !

/J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0