Förlåt , men ingen mer blogg förens ikväll

Jag tänkte skriva et sissta inlägg nu på morgonen innan jag måste gå upp till dom andra och typ hjälpa min faster med att passa små killarna .
Jag måste snabba mig lite , men iallfall så vaknade jag utav mitt fucking alarm som gick igång och sen så var jag tvungen att gå upp för jag fick magknip, varför vet jag inte ..
Ja , hehe , då blir man sur kan jag ju tala om , när alamret går igång ,, man vill typ ta en yxa och mosa hela mobilen.

Men iallfall så hade jag typ inga läsare igår och jag vet att det blir myk tomma inlägg med bilder som inte ens hör till dagen. Jag är sjuukt ledsen över det , förlåt . Men istället för att det ska vara så många tomma inlägg så har jag bestämt mig för att endast skrvia morgon och kväll .

Sen när jag börjar skolan , då blir det andra bullar !


Nu går jag upp , och jag skriver ikväll , om jag inte får världens blogg attacker under dagen och måste skriva ;)

/J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0