Försvaret !

Hejsan !
Okej , det här blir ett förlåt inlägg , men jag  har förklaringar till varför.

Dåliga&tråkiga inlägg= lite besökare

Jo, nu är det ju så att det är sommar , och det är bara fyra dagar kvar på sommarlovet . Och jag har inte pallat riktigt att skriva 'bra' inlägg dom här sissta dagarna . Så är det bara , och jag hoppas ni förstår mig , för jag vill ju också njuat utav det sissta som är kvar på lovet . Och det är ju ett år kvar tills nästa ?

8:an
Sen så vill jag säga att i 8:an kanske det inte heller blir speciellt mycket uppdatering, ni vet , betyg och sånt , ( not nice ) men jag ska värkligen försöka att logga in när jag har tid och skriva, för det är ju så f'cking kul att skriva !

Nu ska jag upp och njuta utav livet istället för att ruttna här. Jag säger inte förlåt, för jag kommer ju tillbaks , om typ fyra dagar ? :)
Juste , jag lägger upp bilder när jag har lust , kommer inte skriva så myk :)

/J


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0