Gårdagen i text

Hej på er !
Nu ska vi snart gå , tåget går om 20 min, så det får bli ett snabbt inlägg.
Jag berättade ju om kanlensdag igår , så nu ska jag berätta lite om vad jag och Märta gjorde här hemma :)
Först kom vi hem , dödströtta känndes det som . Elin hade sin pojkvän och hennes kompisar här ( Elin = Märtas storasyster ) , dom hade bakat as fina bullar som vi fick ta utav , och dom var lika fina som goda ! ^^ . Vi lagade tortelini till middag och drack cocacola. Efter maten var kl typ bara halv sju , så vi bestämde oss för att göra en film. Den blev as bra , men det fuckade sig när vi skulle lägga in den på youtube /;. Den laddade jätte länge , över en timme för att kunna läggas upp på youtube, så vi orkade inte vänta längre och avbröt allt . Vi var ganska trötta , så vi satte oss och kollade på Sex and the city . Väldigt bra måste jag säga :) .Märta popade popcorn och gjorde juice drinckar till oss , det var naajs.

Den här dagen börjar med Hemkunskap . Är det bara jag som tkr det är tråkigt ? Jag suger på att laga mat. Eller jag kan laga snabb makaroner och köttbullar. Min specialite ;) !
Aja , nu måste vi gå tåget går om tio minuter . Märta bor precis,precis vid tuna station, så det räcker med att man går typ tre minuter innan tåget går.

Elias,Elin och Märta , och sen deras syssling i bakrunden som heter Staffan (:

/1337

Kommentarer
Postat av: ebba

najs, hoppas den funkar att lägga ut på youtube en annan gång då :P vill se den!

2009-08-31 @ 16:44:57
URL: http://ssverke.blogg.se/
Postat av: veronica

ELIIIIIIIIIIIIT.

sex and the city är aaaawesome!

taha, när tove bor hos sin pappa, bor hon också asnära stationen (österskärs), så jag tycker det känns helt cp att gå typ 2-3 minuter innan tåget ska gå :O x)

<3

2009-08-31 @ 20:49:00
URL: http://svit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0