Hämden är ljuv

Jag sitter och skypar med Ludvig just nu . Jag är as trött ! Kl är bara tio i tolv , hehe . Jag som precis hade vänt tbx dygnet . Blöööööö.

Men en sak som jag tkr var lite weard är att min statestik har typ gått upp till normal nivå idag . Hm.. As weard , nån måste ha länkat till min blogg , men jag kommer inte på vem .. Aja , jag är glad över det iallfall :).
Snart ska jag ta bort mitt smink , skrämma Oscar ( hämd ) , och gå och lägga mig. Mer nicare än så blir det inte . Juste jag kanske ska förklara varför jag ska hämnas på Oscar .

Jo såhär är det . Jag brukar alltid banka på fönstret allt vad jag pallar när jag typ kommer hem från skolan , när han är totalt off och inne i datan . Prova göra det på era syskon , så jävla rolig reaktion ;D . Iallfall så hämnades han på mig idag för typ en halvtimme sen . Jag blev as rädd ofc , men nu ska han få smaka på sin egna medecin , jag vet , i'm the litle evil sister in this house.


oredigerad , redigerad & sjukt redigerad , hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0