Hej snyggve

Nu har jag kollat klart på filmen . Jag grät inte , men jag hade gråten i mig liksom.

Ni vet filmen Tsatsiki ? Han som spelar huvudrollen ( Samuel Haus ) i den filmen är ju med i 'I taket lyser stjärnorna' och då berättar han att hans mamma bor i New York och spelar och sånt . Jag tror att han är Tsatsiki i den här filmen också ? Fattar ni ? Lite svårt att förklara. Men det låter som det när han förklara vart han kommer ifrån osv . Plus att han kallas för Sakke i filmen , och det är ju inte så olikt Tsatsiki . Jag är väll inte helt ute och cyklar ? :)




Secret Service - Oh Susie 1980 - Den var med i filmen
Bara jag som tkr att Samuel är snygg ? ;O


Kommentarer
Postat av: veronica

sv: men långt hår är snyggt :D

fast det kanske är slitet ;$

<3

2009-08-23 @ 16:21:37
URL: http://svit.blogg.se/
Postat av: veronica

sv: förhoppningsvis :D jag ville egentligen inte klippa mig, men mitt hår var skitslitet.

så jag var tvungen :/

<3

2009-08-23 @ 16:42:12
URL: http://svit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0