Home ,sweet home

Jag är så sjukt trött , en stek het dag.

Idag hade vi dom här tvärgrupperna . Det var inte kul , men det gick ganska fort så jag stog ut . Först så blev vi indelade två och två i klassen . Jag skulle egentligen vara med Fredde , men han var sjuk så jag fick vara med en kille från andra klassen som heter Yaser . Medans alla andra fick vara med dom man känner . Då skulle vi rita av varandra på ett papper utan att kolla på pappret . Det gick också ganska fort , det var braaa , (förlåt Yaser ).

Lite senare så åt vi lunch , köttbullar och pasta . Helt okej enligt mig .  Maten är bra , tkr jag , eftersom dom lagar den ju där , och i berga värmde dom upp maten . Typ rester kändes det som . Blä .
Vi samlades i vårat 'hem klassrum' efter maten , då vi skulle bli indelade i våra tvärgrupper . Jag kom med Acke , han var den enda jag kände . Juste ! Acke började i våran klass idag , nice va ? ^^. Han sa att trå sög och så . Sen ringde vi Gustav ( dom gick i samma klass ) och sa det . Han var väldigt osocial och typ brydde sig inte lät det som ? Taskigt !

Vi skulle lösa en matte uppgift . Den var svår enligt mig , men inte ens lärarna klarade den föreut , så det var ju skönt det , hehe (;.

Det var skoldagen . Jag är super trött så jag har inte orkat skriva 'ordentligt' . Sen åkte jag och Märta till Täby , jag köpte en tröja och nya stumpbyxor .

-Tröja med Bevely hills tryck . Bikbok 299 kr


-Fempack tights 59 kr från Lindex
Skriver senare , jag ska på träning snart .

/J


Kommentarer
Postat av: ella

Lägg upp bilder på det du köpte! :D <3

2009-08-24 @ 17:27:33
URL: http://ellea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0