Jag anropar Stockholm

Hej bloggen !
Nu sitter jag här uppe i Dalarna. Jag tänkte börja med att jag har råkat radera endel komentarer ! :( Märta hade skrivit tre st och Ella hade skrivit ett till frågestunden . Jag är suuper ledsen tjejer /: .

Iallfall så är det super mysigt här uppe . Det är fint väder , men inte så varmt . Det är bara 16C i skuggan , men i solen är det över 20 , så det är ganska nice !
Det är så skönt att komma upp hit , för det är typ inga bilar och mormor och morfar bor inte inne i stan ( Falun ), dom bor ute på landet kan man säga . På natten är det helt knäpp tyst , hemma hör man alltid bullret utav bilarna som åker på vägen , eller typ fulla ungdomar som går förbi huset , alltid ljud , men så är det värkligen inte här , inte ett ljud , såå skönt.

Igår kväll så åkte vi vid sju tiden och kom hit vid halv elva tiden, Hugo och Alex somnade i bilen , jag också , hehe (; . Så jag hade ganska svårt att somna sen . Jag fick typ bästa rummet med världens skönaste säng ,så jag njuter så länge som det går !

Nu ska vi ut och plocka blåbär , men jag skriver när jag kommer hem , kanske laddar upp några bilder , vi får se :).

/J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0