Kenta , are u there ?

Hela familjen ska ut med båten idag , eller ja , små bröderna, mamma och pappa ( oscar är inne i stan ) men jag vet inte om jag ska följa med . Jag är inte så sugen på att åka båt ... Antingen är jag hemma själv , eller så åker jag båt . Jag tror jag är hemma , det är sällan man får vara hemma själv ! Jag ska ju vara med Kenta sen också , om hon vill och om det går .

Imogon blir det piercing ! Jag längtar som faaaaaaaaaaan . Men feta pirrigt asså ;)
Jag slumpade en bild och jag fick den här ! Hahah , fail ! Det är när jag och Fredde satt utanför mitt hus och pratade till kl ett på morgonen häromdagen . Det är så skönt att kunna prata ut till nån man värkligen känner och kan prata med om allt ! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0