Krökar fest = Fanta exotic och svenska lant chips (Y) !

Hejsan svejsan !
Nu sitter jag hemma hos Kenta .
Vi har precis varit på fiskartorpet . Det låter som att vi har varit på typ värsta krökar festen , men nej , tvärtom ;).


Kvällen:
Som ni vet har jag haft det ganska tråkigt idag . Jag har knappt gjort nånting . Solat och varit inne på datan. Super kul !
Men vid typ halv sju tiden så cyklade jag och Kenta till Hacksta spåret för att springa . Vi sprang bara 2 km , inte alls så jobbigt som jag hade trott . Jag föreställde mig att det skulle ta väldigt lång tid och att det skulle vara tungt . Men vi sprang på en kvart kanske och det var bara jobbigt dom första 500 m . Sen gick det lättare !
Det jobbigaste är när man är klar och man känner hur det dunkar och blir alldeles varm i fejan , hehe .  Vi cyklade på våra mauntin bikes , eller Kentas mamms cykel och min cykel som var för liten . Så jävla tuffa ;D.
Vi cyklade hem till mig där det serverades tacos . Mina småbröder vill ha Kentas uppmärksamhet helatiden , så dom gör typ allt vad man kan tänka sig .. Efter maten hade vi typ ingenting att göra så vi skulle göra värsta video inlägget men vi fattade inte hur man startade själva video kamerna , tråkigt nog /:. Men vi kom på att vi skulle åka och bada istället på Badholmen ! Så vi cyklade och köpte En två liters fanta exotic och Svenska lant chips på Statoil , hehe , tjockisar in the front :D.
Köpte krubbet , tog våra mauntin bikes och cyklade vidare efter nya äventyr !
Vi cyklade till Badholmen , men vi märkte att det var massa tonnåringar som var där så vi vågade inte riktigt vara där , liksom super kul att sitta bredvid 17 åringar som sitter och super , yes !
Så vi cyklade till Fiskartorpet där det var helt tomt , riktigt mysigt . Så vi klättrade upp för berget och satte oss så att vi lutade oss mot en klippa . Men såklart så ska ju tonåringarna dit också , vad täänker man med när man cyklar dit liksom ?
Vi rörde oss mot en brygga som låg precis intill där vi satte oss en stund .
Och nu sitter vi här hemma hos Kenta !


Sjukt gammla bilder på mig :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0