Märtas place to night

Nu sitter jag hemma hos Märta och vi ska göra en film som jag ska lägga ut sen på bloggen :).

Idag har jag varit på kanalensdag nästan hela dagen , eller halva . Det var ganska nice , men vi fick gå och typ sälja bullar hela tiden . Jag sålde två påsar! Skillat , jag vet ;).
Vi körde lite cheerleading och gymnastik . Det var nice , men man är så ovan vid att köra bygg och sånt, så jag var helt skakis när jag hade kört mitt .
Ikväll ska jag sova här, så jag ska snart cykla hem och hämta lite grejer tills imorgon.
Shit , imorgon börjar vi med betygen ! Jag är faktiskt ganska nyfiken på vad jag har i alla ämnen :). Så det ska bli kul endå att få betyg , tkr jag !

Jag skriver senare ikväll, jag måste ut nu och kolla på Märta, hon har nått nytt tricks att visa på trampolinen , så jag måste skynda mig . Men jag laddar över bilder ikväll ! Förlåt för dålig uppdatering idag !

/J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0