Miss u..

Nu hag jag bråkat med Acke för första gången , ska ni inte gratta mig? Haha , nej skoja bara med sämsta humorn.

Iallfall så vill jag inte prata om det eller skriva om det hela , jag vill bara glömma för tillfället .. Iallafall så inser jag nu hur myk jag saknar honom . Jag ringde upp honom och sa förlåt , så snackade vi ett tag . Seriöst , ingen fattar min och Ackes humor , den är så jävla grym . Jag kommer värkligen sakna den i sol /':


Imorgon blir det Stockholm city med storebror , för jag har inte så myk annat för mig . Men det blir trevligt , jag kommer nog inte stanna där hela dagen , men  ett tag iallfall. Vad ska man göra hemma liksom ? Få ringar under ögonen , bli bleck och rutna framför datan ? As roligt liksom ? ;). Alla vänner är ju typ borta ..

Förlåt för ett dåligt inlägg , men jag var tvungen att skriva av mig lite

Aja , jag saknar dig Acke .

KÄRLEK FRÅN J


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0