Morgon ondan ...

Efter att ha sovit på fel sida hela natten och vaknat utav att man har ont i örat är ingen höjdare . Jag känns som om ögonen är helt igen svullna och näsan också , morgon förkylning som jag brukar kalla det för . Kanske inte så konstigt när man tänker på att kl bara är 07:52 . Jag vaknade utav mina små brorsor som springer runt där uppe , men dom har åkt nu till dagis (yes,yes,yes). Nu sitter jag på min stol och jag har min drogkampen tröja (eller pappas) den är i stl XL, så jag brukar göra som man gjorde när man var liten , ni vet när man tränger in benen i tröjan eller vad man ska säga x) .

Idag ska jag vara med tjejorna ! Det ska bli super kul värkligen !Först Ella och Andrea och sen kommer Hanna och Märta också , då ska vi planera Jojos dag , eftersom vi inte gjorde nått på hennes födelsedag /:

Nu ska jag gå upp och dricka juice för man får alltid bort halsondan då !

This is Andrea på syslöjden efter min födelsedag eller på min födelsedag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0