Morgon taskig

Nu har jag gått upp . Det var bara bra att jag gick upp, för jag drömde en jätte konstig dröm . Typ att Ella och Andrea var emot mig och så fick dom alla andra att bli det också ,as knas. Men sen vaknade jag utav att min katt står och jamar vid min säng , och jag var inte på humör för att gosa med henne , så jag lutade mig över sängkanten och sa : Böh . Då sprang hon iväg , haha. I'm morgon taskig .

Men jag är faktiskt ganska pigg nu , jag är liksom glad idag :) ! Jag ska fråga mamma om jag kan klippa mig när vi åker till Täby, det är bara att hoppas på att jag får göra det .


Aja , nu ska jag gå upp och äta frukost med hela familjen utom Oscar för han sover .

Skriver snart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0