Musik & falska bloggar

Jag lyssnar på allt . Så ha inga förväntingar om att det bara ska vara typ hiphop eller sånt .
Jag är trött på att allt är likadant . Samma bilder , samma musik . Så känns det som när man går in på endel bloggar . Så ointressant. Visst är det fint att kolla på blommor och sånt , men jag har börjat tröttna på det .. Så jag ska försöka att inte ta så myk blom bilder i fortsättningen . Vad tkr ni att jag ska börja ta kort på ?
Iallfall så är jagockså så jävla trött på endel som skapar blogg och är nån helt annan person , som dom inte är i värkligheten ?
SÅ JÄVLA B !
Som lägger ut video inlägg när dom har den här 'Lidingö brat' atityden.
Iallfall så kommer gårdagens låt här
Psychosocial med Slipknot

ni får säga vad ni vill , jag orkar inte bry mig , för det här är det jag lyssnar på b.l.a
njut över att det är nått som kanske är annorlunda ? (:


Kommentarer
Postat av: veronica

jossan, jag ÄLSKAR dig för att du har en sån blandad musiksmak!

massa tummar upp till det!

(y)(y)(y)(y)(y)(y)(y)(y)(y)(y)(y)(y)

2009-08-06 @ 11:54:36
URL: http://svit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0