Onödigt-med-informations-inlägget!

Hellooo!
Nu har jag varit ute och sprungit med Märta . Det gick dåligt för mig .. Jag har typ ganska ont i magen och är påväg att bli förkyld ,jag är hes och har typ lite ont i halsen , så vi gick lite .. Inte bra , man ska springa in till det sissta !
När vi cyklade hem sen så såg vi Ludde i en bil , vi vinkade glatt och cyklade vidare på våra mauntin bices x)

Aja, iallfall så ska jag gå ner och bada snart , med Ella , Andrea och Acke :), det blir kul ! Jag måste bada för jag har inte duschat än , hehe ;D , men jag har med mig varma kläder så att jag inte blir ännu mer sjuk än vad jag redan är , (det var för er som gillar onödig information ;D ) .
Jag tar med mig kameran och laddar över blider sen , för jag ska vara riktigt  data nörds aktig och ta med mig datan till Ella och Andrea , haha , vad gör man inte för läsarna ? x)

Imorgon ska jag ringa till Märta och så ska vi förmodligen åka och bada eller nånting, det är alltid lika kul att vara med henne :D ♥

Nu så ska jag börja packa lite , så hare så trevligt så ses vi om kanske några timmar !

/J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0