Oroat sig i onödan..

Hejsansvejsan !

Nu är jag hemma från Täby med Kenta. Jag tog hål i örat ! Det blev bättre än vad jag trodde och det gjorde inte ett dugg ont ! Jag ar oroat mig helt i onödan . Kenta tog också hål , men hon tyckte att det gjorde ondare . Jag kanske inte har nån känsel i örat ? x)

Annars så köpte jag en tröja på Bikbok, knästrumpor till vintern, nagelack och nya örhängen !
Jag lägger upp bilderna sen , måste landa lite eller vad man ska säga ;)

Ikväll så ska jag vara med Kenta igen , vi ska lägga ansiktsmask och måla naglarna , hehe , mysigt mysigt !

Nu ska jag göra lite annat , men jag skriver senare ikväll och lägger upp bilder om en stund !

/J


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0