På tala om ingenting

Jag känner mig ganska skyldig till att skriva , för nu har statestiken börjat gå upp igen .

Kl är bara tio. Jag har hunnit äta frukost och sitter nu och pratar med andrea på msn .
Idag så har jag bara en sak planerad och det är att jag ska springa med Märta i Hacksta . Förra gången så var det typ as pinsamt , för innebandy killarna (93:onra) sprang samtidigt som oss, och typ 'hejade' på oss . Dom sa b.l.a 'Kom igen nu brudar' och sånna saker . Asså visst , kanske inte så pinsamt nu när man skriver här , men då var det pinsamt. Jag höll på att börja as garva mitt i allt , hehe ;)
Dom kommer säkert att vara där idag också , för det var en måndag dom var där , och det är måndag idag ... not nice .

Iallfall så kollade jag på sporten igår . Jävlar vad Bolt var snabb, ha sprang liksom på 09.58 sekunder på hundra meter !
Det kallar jag skillat !


Kommentarer
Postat av: Jojo

Jag fick en kommentar om din och märtas kanin [det stog Andrea men jag antar att det var du :)]



Sv: Klart jag kan ta den. Måste bara övertala pappa. :) Om det skulle vara okej för han så kanske jag kan ta den typ nästa vecka? Hör med Märta bara :) P&K

2009-08-18 @ 09:43:04
URL: http://thatisjustme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0