Snabbis

Hej bloggen !
Jag måste snabba mig nu så att jag hinner ner till Märta innan vi tar tåget till Åkersberga !
Kl är prick sju just nu . Jag är döds trött , och mår illa för jag är hungrig . Idag så ska vi ha dom där Tvärgrupperna . Det kommer ta kol på mig om jag inte kommer med nån jag inte känner .
Idag ska jag ta bussen med mitt älskade busskort som jag fick i torsdags ! Överlycklig ! Jag har aldrig haft buss kort föreut så jag är ganska glad måste jag säga !

Nu måset jag äta innan dom andra går upp. Dagens outfit och sånt kommer sen !
CIAO

Kommentarer
Postat av: ebba!

hej jossan, har en tävling på bloggen, är med du också!

2009-08-24 @ 14:34:48
URL: http://ssverke.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0