Städ-hjärnan tog över

Nu har jag precis städat mitt rum.
Ibland så får man städ ryck , eller jag får det iallfall . När man bara mååste städa . Så jag har plockat undan , rensat ut gammalt smink och örhängen , damsugit och vikt kläder . Ganska stolt över mig själv for the moment ^^.
Jag har också hunnit leka 'Kul-leken' med min lillebror Alexander . Vi byggde en bana i sandlådan vi har på tomten och så rullade vi en kula , haha . Det var liksom ganska längesen jag lekte med honom, så jag kände mig lite skyldig till att göra det.

Kl är bara kvart i elva ! Det är helt sjukt , det lönar sig endå litegrann att gå upp i tid ;). Om en stund ska jag göra lunch till folket här hemma , Ella och Andrea ska också äta här ,  det blir mysigt !

/J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0