Status = lååg


Har precis Skypat lite med Ludde och diskuterat typ poaser x) <3

Iallafall så har jag tagit lite bilder ute i regnet , eller typ när det precis hade regnat klart.
Annars är statusen för mig ganska låg . Jag är trött och jag har inte sprungit idag -.- . Jag är fett besviken på mig själv ,  plus att jag har fettat mig med att äta kebab ... men det har ju regnat hela dagen , aja , jag får cykla imorgon för jag ska springa på måndag .

Pappa är iallafall glad . Han har bytt motor på sin rover och han fick den att funka igår . Så han är typ ute och åker med den nu , suuper stolt, haha :) !

Juste , jag tror att jag ska göra en ny design , Andrea har sagt att hon ska hjälpa mig , så det får bli när hon kommer hem ! :)
/ Jossan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0