Svar till Märta

Jag kunde inte sova igår kväll , så jag är super trött . Jag ser ut som ett vandrande lik. Buhu ..
Idag ska vi till Naturhistoriskariksmuseet ( långt namnt eller vad). Jag tkr det ska bli kul fakitiskt , jag har inte varit där på flera år . Eller ca två år sen.
Igår så glömde jag och pappa att köpa lunch till mig idag , så jag måste köpa nått på Pressbyrån , hoppas dom har nått gott , och inte bara mackor med tre ton smör som dom brukar ha.
Jag tar det som finns,  Märta hade en fråga iallfall som jag hade tänkt att besvara :

Svar: Nja inte riktigt , då var han ju omänskligt tam och as förskitig , så han vågade ju aldrig bitas eller nått sånt . Nu har han skärpt sig lite , förut attackerade ju han så fort man gick nära buren , men han gör inte det längre . Han är inte den där mördarmaskinen längre (:

Hoppas det var svar på din fråga. Men idag så ska jag iallfall ta med mig kameran och försöka att fota några schyssta bilder som jag kan lägga ut sen . Men jag måste sminka mig lite fort nu , så jag hinner äta frukost sen också .

/J

Kommentarer
Postat av: Märta

haha, bra att han e snällare än förut iaf^^

2009-08-26 @ 14:50:04
URL: http://forshfrosell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0