Text,text,text ....

Godmorgon på er !
Sorry för att jag inte skrev igår , jag hade värkligen ingen blogg lust .

Iallfall så såg dagen ut såhär att jag gick upp kl åtta och tog tåget med Oscar in till stan som gick kvart över nio . Värkligen onödigt för affären vi skulle till ( gw ) öppnade inte förens vid 11 . Så vi fick stå där ute och vänta i 40 min .. Jag provade att måla en gubbe sen när det hade öppnat, det var ganska pilligt men kul . Tyvärr så glömde jag den där /: .

Jag gick efter ett tag , för jag pallade inte sitta där inne med min storebror och folk jag inte känner . Så jag drog till Åhlens city och kollade på lite kläder . Jag hittade inget , eller jo , jag skulle vilja ha ett par till Cheep monday jeans till , dom är så sköna ^^ .
Iallfall så gick jag ner till tunnelbanan och åkte till Danderyd . Ganska skönt att vara själv en stund . Men på stationen så mötte jag Sara och Saga :) . Vi tog sälskap hem , myk trevligt :D 

Det var ju väldigt varmt igår och jag hade jeans och en varm svart tröja . Hur dum får man bli ?
Jag hatar värkligen när jeansen klibbar och man håller på att svettas ihjäl ! Man vet inte vad man ska ta sig till ^^ . Så det första jag gjorde när jag kom hem var att byta kläder till shorts och linne .

Jag skriver om en stund igen om hur det blir med den här dagen.

Puss från Jossan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0