Totaly off !

Godmorgon !


Kl är ett nu . Jag, Märta och Ludde skulle dygna inatt , men Ludde bangade vid två typ, eller hans internet la av, så Märta och jag satt uppe till fyra och prata :) . Vid fyra var vi inte trötta , vi visste bara inte vad vi skulle göra riktigt .

Dagen från början :

Igår så var jag med Ella och Andrea från början . Vi hade en slapp dag . Det enda vi gjorde var att kolla på film, det var mysigt :) . Vi kollade klart på Anastasia som vi hade börjat att kolla på för typ nån vecka sen . Jag älskar värkligen tecknade filmer :D , och så kollade vi på Skattkammar-Planeten . Den var också riktigt nice ! Vi överlevde på pizza, saft och chips. Jag gick hem vid fem , för mamma mådde dåligt så jag hjälpte henne med Hugo . Mamma är glutenintolerant ( man kan inte äta saker som har mjöl i sig ) och vi hade gäster iförr går som hade med sig preinsses tårta , och mamma åt bara machipanen för hon trodde typ att det var okej , men så visade det sig att det var mjöl i machipanen . Och hon blir riktigt sjuk när hon får mjöl i sig, och jag är alltid så rädd över att hon ska bli jätte dålig , kanske låter barnsligt, men vad gör man inte för sin mamma ?
Men iallfall så tog jag Hugo. Egentligen så skulle jag och Märta ut och springa , men jag ringde och sa att det inte gick för ja , mamma var dålig . Så Märta kom hit istället .
I början så gjorde vi inte så myk , vi hoppade lite trampolin och tog det lungt . Sen gick vi ner och satte oss vid datan . Vi kollade på Movies in minutes på youtube . Dom är så jävla roliga ! Vi skypade också med Ella,Andrea och Ludde . Och ofc så chillade vi gaalet ;).


♥-♥-♥-♥-♥-♥-♥-♥-♥-♥
 

Efter ett tag gick Ella och Andrea , så det var bara jag,Ludde och Märta . Och vi bestämde oss för att dygna . Märta och jag hann göra en hel del typ . Vi rev ut min garderob , och då menar jag inte typ en hylla , utan heeeeeeeeeeela garderoben. Vi delade in alla kläder i saker som jag inte använde och saker som jag använder. Så jag har ganska lite kläder nu , hehe . Sen körde vi en heldel cheerleading .


Och nu sitter jag här , Märta kommer snart hit igen , för vi ska ut och springa . Förlåt för ett långt inlägg , men jag ska börja blogga igen nu bara så att ni vet ! ( Hade typ två dagars uppehåll ? :P)


Bild 1. Min mage , eller 'Kurre' som jag har döpt min utåt navel till ;D
2. Ella , man ser inte så myk , men det var den enda bilden
3. Bästa bilden på Andrea
4. Märta is jumping , haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0