Träning ...

God morgon ! Jag är sjuukt trött idag .
Idag ska mamma och pappa åka till några kompisar med små brorsorna , men jag vet inte om jag pallar följa med . Oscar ska vara hemma för han är sjuk . Jag får se hur jag gör .

Jag har bestämt mig för att jag ska börja träna nu , eller ja , börja springa lite så att man kommer igång så slipper man vara jätte seg när träningarna börjar . Och faktiskt så längtar jag inte så myk /: . Vi går upp till Cheer a nu , så nu blir det myk svårare grejer . Volter och sånt .



ett cheer a bygg jag hittade på google . Fast det här är ett blandnings lag med både killar och tjejer i laget .

/ Jossan

Kommentarer
Postat av: RF

jag har nog dig på msn tror jag :)

2009-08-01 @ 11:46:49
URL: http://stoltforstenare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0