Uppmärksamhet = damp från min sida

Det jag kan bli sjukt störd över ibland är när folk vill ha uppmärksamhet ! Visst , alla tycker ju om att få det , men jag hatar värkligen dom som går över styr . Tex om nån har köpt en ny tröja och är nöjd , och så säger personen : fin va ? Då kan man ju inte säga nej , så man säger ja , och tkr det är helt normalt att personen säger så . Men när personen börjar prata om det hela tiden . Typ kolla på mig , lalala , oj visst är jag fin ? Kolla vad snygg jag är i den här . Kolla på mig. Varför tittar du inte ? osv ..
När nån säger sånt om och om och om igen , får jag damp .
 Det är en grej jag värkligen hatar ! Jag tål inte sånna människor .

Kanske ett utav mina sämsta inlägg , hehe .
men det är ganska sällan jag skriver om sånt här .
Så nångång då och då får ni stå ut med att jag skriver skit (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0