Ska man vara falsk ?

Aloha bloggen !
Jag vet att jag har skrivit ganska tråkigt och inte haft så många bilder ,but i'm going to chanche that !

Nu har pappa och Alex kommit hem från bion . Dom såg  Nicke Nyfiken , Alexander hade tydligen älskat den ;).
Hugo somnade typ påengång när dom hade åkt , och sen när Hugo vaknade så kom mamma hem tio minuter senare , så jag hade lite tur kan man säga :).

Nu sitter jag här och känner att jag håller på att gå in på bättrings vägen ! Jag har ju varit sjuk , men jag kanske bara känner mig pigg för att jag typ druckit typ en liter fanta exotic ?! Hehe .

Föreut så snackade jag med Ludvig och Saga på Skype . Vi pratade om att man egentligen tjänar ganska myk på att vara lite sådär divig som Kissie tex , för man tkr ju om att läsa sånna bloggar . Nån som håller med mig ?

Tkr du att min blogg är bra , så lägg till mig på bloglovin ! :)

haha , Märta och Lotta på Sportscamp , jätte fina ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0