Home from school

Cha cha ! - Krillebooi

Nu sitter jag här med Ella och Andrea . Vi har precis ätit klart våra pizza bröd som vi köpte på Lilla Buzz . Visste ni att Lilla buzz betyder lilla samlag på turkiska ? Haha , pervon eller vad ?

Idag gjorde vi typ inte så myk i skolan . Eller vi hade skolfoto . Men jag blev helt fuckad , för våran lärare tog kort på oss samtidigt och så kollade jag på det kortet , och ja, där satt jag, inte fin , haha x). Jag satt bredvid Maja och Julia :).
Annars så har vi spenderat dagen inne i klass rummet och pratat om massa saker . Typ trivselregler och vanliga regler , det sög rent utsagt ! Man tog nästan en lite power-nap mitt iallt , hehe ..
Vi fick ett papper  och blev indelade i grupper på fyra pers . Vi skulle gå igenom och diskutera reglerna . Det blev Andrea,Jojo,Hanna och jag i samma grupp . Vi var super oseriösa och gjorde typ en teater av alla regler om hur man inte skulle vara , för det skulle varit så sjukt tråkigt annars.
 
Senare åt vi typ sallad till lunch.
 Asså SHISES vad jag har börjat gilla sol . Liksom maten är typ as bra och man känner sig så trygg i skolan . Men det enda jag hatar är reglerna . Man får inte tugga tuggummi på lektioner, inte ha mobilen på ens ljudlöst , inte ha skor inomhus , inte ha jackor inomhus , inte ens hänga den på stolen ?! Dom här reglerna stör jag mig på väldigt myk , jag vet att jag inte heller är ensam om det .


En annan grej jag också blir irriterad på är vädret , det har ju inget med skolan att göra . Iallfall så klär man sig typ as varmt på morgonen när det är mulet och sen så blir det typ as varm och sol . Jobbigt.

Snart är det träning , men jag ska bara kolla för jag har sträckt en muskel , biseps . Det är bättre , men det gör fortfarande ont , och jag vill inte förvärra det som redan är .  Så jag ska vila inför uppträdandet den 11 september , och juste på söndag så ska vi vara med på kanalens dag och uppträda. Vi kommer typ ha prova på övningar och sånt . Jag ska vara där på eftermiddagen .

Aja , nu måste jag gå , lägger upp bilder efter träningen !

Haha , typ skolfoto poaser ? x)
PUSSHEJ


Kommentarer
Postat av: Jojo

Hahhha! Alla har en jätte öppen mun och smilear förutom jag som typ gör någonting annat.. Vet inte ens själv vad jag gör xD

2009-08-28 @ 07:40:06
URL: http://thatisjustme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0