Lockigt värre

Förlåt för att jag är seg på att skriva , men jag har ingen lust för tillfället . Jag lyssnar på Snook på Spotify. Och så ska jag prova lite kläder till morgondagen , för jag är inte helt säker på vad jag ska ha , ska man ha nått vardagligt eller nått lite mer åt det fina hållet ? Svårt det där . Och då hoppas jag med hela mitt hjärta att det inte regnar , för mitt hår lockar upp sig som fan , vilket är jobbigt om jag ska ha utsläppt . Men jag vill inte att det ska vara döds varmt heller, skulle passa fint med mulet och svalt ;)

Imorgon kommer SYV till skolan , jag har glömt varför dom skulle komma .och jag orkar inte tänka på det nu , hehe .

Såhär lockigt blir mitt hår när det regnar , inte kul .


Kommentarer
Postat av: Ella

Svar: Ofc är men hetast med dubbelhakor och så x)

2009-08-26 @ 20:09:10
URL: http://ellea.blogg.se/
Postat av: andrea

Ops, det var från Andrea :D <3

2009-08-26 @ 20:09:38
URL: http://nittiofemman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0