Döende inlägg på sommaren

Förlåt för att jag lägger in ointressanta och döda inlägg . Men det händer inte så myk här hemma , och jag älskar att uppdatera lite !

Ikväll så ska jag och Kenta springa i Hacksta . Jag har inte tränat nånting under lovet , så man kan säga att jag har nog väldigt dålig kondis för tillfället... Men nu ska jag ta igen den och det känns bra . Vi ska springa varannan dag fram till träningarna börjar igen .

Annars så tänker jag på åttan . Det kommer gå hell for me . Men vi får se man vet aldrig . Och jag ska byta inställning till skolan , så jag ska plugga väldigt myk . Jag kommer inte kunna vara med kompisarna lika myk , men skolan är en viktig del i livet som jag inte vill skämmas över när jag sen blir vuxen och ska skaffa jobb .
Kompisarna kan man ju alltid vara med på helgerna , eller hur ? :)

Ennu ett dött inlägg från Josefine.

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha, bra för dej om skolan. Och denna gång var det inte så dött inlägg... Hare bra :)

2009-08-08 @ 13:21:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0